 مدیریت زنجیره تأمین
 مدیریت زنجیره تأمیندر حالت کلی زنجیره تأمین از دو یا چند سازمان تشکیل میشود که رسماً از یکدیگر جدا هستند و به وسیله جریانهای مواد، اطلاعات و جریانهای مالی به یکدیگر مربوط می شوند.
مقدمه
 مجموعه ای از روش های مورد استفاده برای یکپارچگی مؤثر و کارای تأمین کنندگان، تولید کنندگان، انبارها و فروشندگان به گونه ای که به منظور حداقل کردن هزینه های سیستم و تحقق نیاز های خدمات، کالاها به تعداد صحیح در مکان مناسب و در زمان مناسب تولید و توزیع گردند.
 
 مدیریت زنجیره تأمین هماهنگی در تولید، موجودی، مکان یابی و حمل و نقل بین شرکت کنندگان در یک زنجیره تأمین است برای دستیابی به بهترین ترکیب پاسخگویی و کارایی برای موفقیت در بازار. مهمترين اهداف مدیریت زنجیره تأمین شامل:
 
 - کاهش هزینه یا کاهش موجودی ها
 - افزایش مسئولیت پذیری در برابر مشتریان
 - بهبود ارتباط زنجیره تأمین 
 - کاهش زمان چرخه تولید 
 - بهبود هماهنگی.
 
 فرآیند پروژه
 خدمات من در اين حوزه در قالب فعاليت های زير قابل ارائه می باشد: 
 
 - شناسایی تأمين كنندگان واجد شرايط كلی
 - انتخاب سيستماتيک و اولويت بندی تأمين كنندگان 
 - دسته بندی تأمين كنندگان در سطوح گوناگون بر اساس معيارهای كليدی سازمان 
 - ارزيابی و مديريت عملكرد تأمين كنندگان 
 - برنامه ريزی ارتقاء زنجيره تأمين بر اساس هدف گذاری های سازمان 
 - ارتقاء زنجيره تأمين بر اساس معيارهای كلاس جهانی
